fbpx

Agencja Digital Marketingu

#Protip 1: Hasztagi w mediach społecznościowych

Tym wpisem otwieramy nowy cykl sprytnych wskazówek, które pomogą ci zwiększyć liczbę osób obserwujących i zaangażowanych w komunikację, na twoich profilach w mediach społecznościowych. Każdy artykuł oznaczony będzie hasztagiem #Protip, kolejnym numerem wskazówki oraz adekwatnym tytułem, żeby można je było łatwo klasyfikować i szukać na stronie.

Ideą sprytnych wskazówek jest dostarczenie ci wiedzy, którą możesz szybko posiąść i wdrożyć. Prostota to klucz do tego cyklu. Dlatego artykuły będą zwięzłe i krótkie. Porady odwoływać się będą do rzeczywistych wyzwań, przed którymi staje wiele osób prowadzących kanały w mediach społecznościowych. Inspiracji tematycznych stale dostarczają nam studenci, klienci oraz kursanci, dla których prowadzimy indywidualne zajęcia z digital marketingu. Jeśli chcesz, aby pojawił się tu nowy wątek, który cię interesuje – napisz wiadomość lub komentarz.

Temat na dziś: sprytne szukanie odpowiednich hasztagów

Hasztagi, to znaczniki “#”, zmieniające wyrażenia w aktywne linki. Ułatwiają one wyszukiwanie postów o tematyce, która interesuje czytelników. Aby utworzyć hasztag, dodaj krzyżyk “#” przed wyrażeniem np. #SocialMediaFAQ. Pamiętaj, aby nie używać pomiędzy słowami spacji, kropek i znaków specjalnych, np. $ czy %.

Dołączanie hashtagów do postów w mediach społecznościowych to najszybszy i najłatwiejszy sposób na poprawę wyników marketingowych. Niestety ich szukanie może być czasochłonne, ale dzięki prostej metodzie, którą udostępniamy w tym wpisie, nie będzie już spędzać ci snu z powiek.

Zacznij od włączenia aplikacji Instagram na komputerze. Jest to również możliwe w aplikacji, w telefonie. Niestety jest to zdecydowanie bardziej uciążliwe. Włącz w tym samym czasie program do planowania swoich postów, który pozwala na zarządzanie hashtagami lub zwykły program do edycji tekstu np. Word.

W wyszukiwarce wpisz słowo, którym chcesz oznaczyć swój post. My posłużyliśmy się słowem „konie”.

Zwróć uwagę, że Instagram od razu podpowiada ci znaczniki, które zawierają słowo „konie”. Jednocześnie informuje cię o ich liczbie, czyli popularności. 

Obraz zawierający zrzut ekranu

Opis wygenerowany automatycznie

Teraz przejdź do najpopularniejszego i sprawdź powiązane hasztagi. W naszym przypadku są to: #stajnia #koń #jeździectwo #jazdakonna #polishhorse #jezdziectwo #jeździectwo #galop #koniki

Obraz zawierający zrzut ekranu

Opis wygenerowany automatycznie

Nie wszystkie muszą ci odpowiadać. Zaznacz te, które ci pasują i skopiuj do swojego Worda. Jesteś teraz w dobrym miejscu, aby rozpocząć tworzenie katalogu hashtagów idealnych dla twoich postów. 

Znajdziesz więcej powiązanych hashtagów, przeklikując się przez kolejne propozycje Instagrama, aż twoja lista zapełni się najlepszymi słowami.

Używaj ich w różnych kanałach – np. na Facebooku lub Instagramie i sprawdzaj skuteczność.

Prawda, że to łatwy i sprytny sposób na wyszukiwanie ciekawych znaczników? 

Czekajcie na kolejne wskazówki #Protip, które już niebawem.

Background vector created by freepik – www.freepik.com

Share the Post:

Related Posts

Sesje fotograficzne dla restauracji

5 Skutecznych Strategii Marketingu Digitalowego dla Hotelu i Restauracji

W dzisiejszym cyfrowym świecie marketing digitalowy stał się kluczowym narzędziem w pozyskiwaniu klientów dla hoteli i restauracji. Skuteczne strategie marketingu digitalowego mogą przyczynić się do zwiększenia widoczności, zaangażowania klientów oraz generowania rezerwacji. Oto pięć skutecznych strategii, które mogą pomóc hotelom i restauracjom osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu digitalowego.

Read More
dr Janusz Grobicki

Okres przełomu

Październik tego roku okazał się jednym z najważniejszych miesięcy, nie tylko w polskiej, ale i w globalnej polityce. Wydarzeniem dekady

Read More